Zobacz podgałęzie
Sierpc, 20.01.2017r.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
09-200 Sierpc ul. Świętokrzyska 2a
tel. (024) 275 76 60
e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu
WYKONAWCY
ROZPOZNANIE OFERTOWE – PORADNICTWO SPECJALISTYCZNE PCPR
Działając zgodnie z wewnętrznym
Regulaminem udzielania zamówień publicznych,
w postępowaniu prowadzonym bez stosowania ustawy PZP – wyłączenie na podstawie
art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z
2015r. poz. 2164 z późn. zm.) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu zwraca się z
rozpoznaniem ofertowym następującej treści:
I. Przedmiot zamówienia podzielono na odrębne części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
Część nr 1 Poradnictwo specjalistyczne psychologa na rzecz dzieci i młodzieży, podopiecznych PCPR w Sierpcu- 160 godzin szkoleniowych
Część nr 2 Poradnictwo specjalistyczne socjoterapeuty na rzecz dzieci i młodzieży- podopiecznych PCPR w Sierpcu- 160 godzin szkoleniowych
Część nr 3 Poradnictwo specjalistyczne psychologa na rzecz dorosłych mieszkańców Powiatu Sierpeckiego- 60 godzin szkoleniowych
Część nr 4 Przeprowadzenie programu korekcyjno – edukacyjnego dla sprawców przemocy – 80 godzin szkoleniowych
Część nr 5 Poradnictwo psychologiczne dla ofiar przemocy w rodzinie – 30 godzin
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85312320-8 usługi doradztwa
Godzina szkoleniowa = 45 minut.
Część nr 1 Poradnictwo specjalistyczne psychologa na rzecz dzieci i młodzieży, podopiecznych PCPR w Sierpcu- 160 godzin szkoleniowych
Około 35 dni roboczych
Regularne spotkania (średnio 5 godzinne)
1-2 spotkania tygodniowo, poniedziałek i/lub piątek godzina 14-19
Czas realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 15 grudnia 2017r.
Miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego
Obowiązki Wykonawcy:
Dokumentowanie własnej pracy: karty czasu pracy, ewidencja udzielonych konsultacji, karta klienta, karta usług doradczych, ewaluacja.
Praca z dziećmi i młodzieżą u
których występują zaburzenia psychiczne, emocjonalne, u których zdiagnozowano
autyzm lub inne choroby. Specjalista poprowadzi działania terapeutyczne i
psycho - edukacyjne dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi oraz
dysfunkcjami rozwojowymi,
z zaburzeniami lękowymi, neurologicznymi, zaburzeniami w zachowaniu a także
działania konsultacyjno-doradcze dla rodziców i rodzeństwa.
CEL: diagnoza i terapia wg indywidualnych potrzeb.
Wymagania wobec Wykonawców / osób realizujących bezpośrednio usługi poradnictwa specjalistycznego – odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia:
-wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia,
- minimum 3-letnie (w okresie styczeń 2012-grudzień 2016) doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa dzieci i młodzieży,
-ukończone kursy i szkolenia (min. 5) w zakresie metod pracy z dziećmi
z dysfunkcjami rozwojowymi oraz w zakresie umiejętności terapeutycznych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia
1) CV osób realizujących bezpośrednio usługi poradnictwa
specjalistycznego – odpowiedzialnych
za wykonanie zamówienia;
2) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;
4) formularz ofertowy, w tym: cenę brutto za jedną godzinę
pracy, cenę ogółem brutto
za realizację przedmiotu zamówienia w konkretnej części;
5) dokumenty potwierdzające doświadczenie Wykonawcy (kryterium oceny ofert);
6) oświadczenia - załącznik nr 2.
Część nr 2 Poradnictwo specjalistyczne socjoterapeuty na rzecz dzieci i młodzieży- podopiecznych PCPR w Sierpcu- 160 godzin szkoleniowych
Około 35 dni roboczych
Regularne spotkania (średnio 5 godzinne)
1-2 spotkania tygodniowo, wtorek i/lub piątek godzina 14-19
Czas realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 15 grudnia 2017r.
Miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego
Obowiązki Wykonawcy:
Dokumentowanie własnej pracy: karty czasu pracy, ewidencja udzielonych konsultacji, karta klienta, karta usług doradczych, ewaluacja.
Zajęcia socjoterapeutyczne,
psycho-edukacyjne, informacyjne, konsultacyjno-doradcze, skierowane są do
dzieci i młodzieży przejawiających zaburzenia zachowania, zagrożonych
niedostosowaniem społecznym i demoralizacją, mających problemy z nauką,
agresywnych, wyrządzających szkody swoim zachowaniem, borykających się z
problemami osobistymi
i trudnościami życiowymi.
Systematyczne spotkania zarówno z rodzicami (wywiad rodzinny) jak i z dziećmi, młodzieżą.
Zgłaszane problemy: kłopoty wychowawcze, problemy w zachowaniu i trudności w nauce, zaburzenia w odżywianiu, uzależnienia, inne.
CEL: diagnoza i terapia wg indywidualnych potrzeb.
Wymagania wobec Wykonawców / osób realizujących bezpośrednio usługi poradnictwa specjalistycznego – odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia:
Co najmniej 1 osoba, która posiada:
-wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i uprawnieniami w zakresie socjoterapii,
-minimum 3-letnie (w okresie styczeń 2012-grudzień 2016) doświadczenie w pracy w zawodzie pedagoga / socjoterapeuty dzieci i młodzieży,
-ukończone kursy i szkolenia (min. 5) w zakresie metod pracy z dziećmi z dysfunkcjami rozwojowymi oraz w zakresie umiejętności terapeutycznych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) CV osób realizujących bezpośrednio usługi poradnictwa
specjalistycznego – odpowiedzialnych
za wykonanie zamówienia;
2) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;
4) formularz ofertowy, w tym: cenę brutto za jedną godzinę
pracy, cenę ogółem brutto
za realizację przedmiotu zamówienia w konkretnej części;
5) dokumenty potwierdzające doświadczenie Wykonawcy (kryterium oceny ofert);
6) oświadczenia - załącznik nr 2.
Część nr 3 Poradnictwo specjalistyczne psychologa na rzecz dorosłych mieszkańców Powiatu Sierpeckiego- 60 godzin szkoleniowych
Około 15 dni roboczych
Regularne spotkania (średnio 5 godzinne)
1-2 spotkania tygodniowo, środa godzina 14-19
Czas realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 15 grudnia 2017r.
Miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego
Obowiązki Wykonawcy:
Dokumentowanie własnej pracy: karty czasu pracy, ewidencja udzielonych konsultacji, karta klienta, karta usług doradczych, ewaluacja.
Wymagania wobec Wykonawców / osób realizujących bezpośrednio usługi poradnictwa specjalistycznego – odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia:
Co najmniej 1 osoba, która posiada:
-wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek psychologia,
-minimum 3-letnie (w okresie styczeń 2012-grudzień 2016) doświadczenie w pracy w zawodzie psychologa dorosłych,
-ukończone kursy i szkolenia (min. 5) w zakresie umiejętności terapeutycznych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia
1) CV osób realizujących bezpośrednio usługi poradnictwa
specjalistycznego – odpowiedzialnych
za wykonanie zamówienia;
2) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;
4) formularz ofertowy, w tym: cenę brutto za jedną godzinę
pracy, cenę ogółem brutto
za realizację przedmiotu zamówienia w konkretnej części;
5) dokumenty potwierdzające doświadczenie Wykonawcy (kryterium oceny ofert);
6) oświadczenia - załącznik nr 2.
Część nr 4 Przeprowadzenie programu korekcyjno – edukacyjnego dla sprawców przemocy – 80 godzin szkoleniowych
Miejsce – siedziba PCPR ul. Świętokrzyska 2a,
Czas realizacji: czerwiec – październik 2017
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na
przeprowadzeniu programu korekcyjno-edukacyjnego dla osób stosujących przemoc w
rodzinie, zwanego dalej „Programem”, na podstawie ustawy z dnia 29 lipca 2005
r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U.
z 2015r. poz.1390).
Zasady realizacji Programu określa:
-rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 lutego 2011r. w sprawie standardu podstawowych usług świadczonych przez specjalistyczne ośrodki wsparcia dla ofiar przemocy w rodzinie, kwalifikacji osób zatrudnionych w tych ośrodkach, szczegółowych kierunków prowadzenia oddziaływań korekcyjno – edukacyjnych wobec osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikacji osób prowadzących oddziaływania korekcyjno – edukacyjne (Dz. U. Nr 50, poz. 259),
-Krajowy Program Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie na lata 2014 – 2020,
-Program korekcyjno – edukacyjny dla sprawców przemocy w rodzinie realizowany w Powiecie Sierpeckim (Uchwała Nr 87/XII/07 Rady Powiatu w Sierpcu z dnia 29.11.2007r. http://sierpc.starostwo.gov.pl/pliki/stsierpc/87-xii-07.pdf)
-Powiatowy program przeciwdziałania przemocy w rodzinie i ochrony ofiar przemocy w rodzinie (Uchwała Nr 96.XVI.2011 Rady Powiatu w Sierpcu z dnia 02.12.2011r.http://sierpc.starostwo.gov.pl/pliki/stsierpc/uch_96.pdf).
Zasady realizacji zadania:
· Wykonawcy będą zobowiązani do współpracy przy naborze uczestników (we współpracy z PCPR w Sierpcu i jednostkami kierującymi uczestników programu) oraz do kwalifikowania do programu,
· Wykonawcy będą zobowiązani do uzyskania pisemnej zgody na uczestnictwo w programie uczestnika i zobowiązania do przestrzegania regulaminu programu; regulamin powinien obejmować w szczególności:
1. wymóg systematycznej obecności w zajęciach;
2. obowiązek bezpiecznego i zgodnego z zasadami współżycia społecznego zachowania w trakcie uczestnictwa w zajęciach;
3. zobowiązanie do powstrzymywania się od przemocowych zachowań i postaw w kontaktach z członkami rodziny i z innymi ludźmi;
4. uznanie osobistej odpowiedzialności za fakty stosowania przemocy w rodzinie;
5. zobowiązanie się do powstrzymania się od spożywania alkoholu i zażywania substancji psychoaktywnych,
6. zgodę na prowadzenie monitorowania przez PCPR efektów programu (badania ankietowe) wraz z potrzebą podjęcia kontaktu z osobami wobec których uczestnicy stosowali przemoc,
7. sankcje za uchylanie się od udziału w programie.\
Wykonawcy będą zobowiązani do przeprowadzenia diagnozy uczestników; diagnoza powinna uwzględniać w szczególności:
1. wykluczenie chorób psychicznych,
2. uzyskanie i opracowanie informacji o funkcjonowaniu każdego z uczestników i jego sytuacji życiowej oraz o specyfice przemocy, której był sprawcą:
3. rzeczywiste okoliczności skierowania do programu,
4. określenia czy uczestnik programu aktualnie stosuje przemoc ,
5. najgroźniejsze i typowe formy i okoliczności przemocowych zachowań,
6. aktualną sytuacją rodzinną i zawodową,
7. cechy osobiste istotne dla pracy korekcyjnej,
8. adnotacje o możliwości zakwalifikowania do programu.
· Wykonawcy będą zobowiązani do przeprowadzenia zajęć indywidualnych i grupowych z uczestnikami (podział godzin zajęć zostanie dokonany po sformowaniu grupy uczestników);
· Wykonawcy będą zobowiązani do wykorzystania przeprowadzonej diagnozy do sformułowania Indywidualnego planu pomocy (może przybrać formę Kontraktu), uzgodnionego i zaakceptowanego przez uczestnika, jego realizacja musi być monitorowana przez Wykonawców we współpracy z PCPR i zakończona opisem osiągniętych rezultatów
· Wykonawcy będą zobowiązani do odzwierciedlania wszystkich czynności w prowadzonej dokumentacji i przekazania jej po zakończeniu realizacji PCPR: m.in.
1. sprawozdanie ze zrealizowanych zajęć
2. dokumentacja każdego uczestnika:
3. formularz zgody na uczestnictwo w programie uczestnika i zobowiązania do przestrzegania regulaminu programu,
4. formularz do diagnozy (wraz z adnotacją o kwalifikacji) uczestników,
5. formularz Indywidualnego planu pomocy z opisem osiągniętych rezultatów, wraz z kwalifikacją do wydania zaświadczenia lub uzasadnieniem odmowy wydania zaświadczenia oraz ewentualnymi zaleceniami do pracy z uczestnikiem i/lub rodziną uczestnika.
6. wykaz zrealizowanych przez uczestnika zajęć (daty) wraz ze zrealizowanymi tematami, z podziałem na zajęcia indywidualne i grupowe,
7. formularze ankiet,
8. listy obecności na zajęciach.
· Uzyskiwanie informacji od uczestników programu dotyczących ich życia osobistego powinno być objęte zasadą poufności z wyjątkiem informacji wskazujących na popełnianie czynów zabronionych przez prawo.
· Wykonawcy będą zobowiązani do wyjaśnienia uczestnikom aktualnie kontaktującym się z członkami własnej rodziny potrzebę podjęcia przez członków rodziny terapii, skorzystania z odpowiedniej formy wsparcia i zachęcania ich do współpracy w tym zakresie.
· Program będzie obejmował łącznie 80 godzin.
· Przerwa między kolejnymi zajęciami w danej grupie nie powinna przekroczyć 1 tygodnia;
· Zajęcia będą prowadzone w formie zajęć grupowych i spotkań indywidualnych;
· Realizację założeń programu przez uczestnika Wykonawca potwierdza zaświadczeniem o uczestnictwie i ukończeniu Programie;
· Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć propozycje wskaźników zakończenia oddziaływań w zakresie formalnym, tj:
a) liczbę odbytych godzin i/lub spotkań (ew. tygodni, miesięcy), która stanowi o uznaniu, iż uczestnik ukończył program lub – jeśli zostały wyodrębnione etapy – dany etap programu; Uczestnik w takiej sytuacji otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu programu.
b) liczbę odbytych godzin i/lub spotkań (ew. tygodni, miesięcy), która stanowi o uznaniu, iż uczestnik uczestniczył w zajęciach programu lub – jeśli zostały wyodrębnione etapy – w danym etapie programu - Uczestnik w takiej sytuacji otrzymuje zaświadczenie o udziale w programie.
Zaświadczenie winno wskazywać liczbę godzin zajęć programu (etapu) i liczbę odbytych godzin zajęć przez uczestnika; na przykład uznanie ukończenia szkolenia przez uczestnika, gdy jego udział w zajęciach stanowił min. 75% ogólnej liczby godzin programu, natomiast zaświadczenia o udziale w programie mogą być wydawane uczestnikom, którzy odbyli min. 50% zajęć.
Realizowany Program może zawierać określenie wskaźników ukończenia programu na poziomie indywidualnym uczestnika, np.: umiejętności i kompetencje społeczne i psychologiczne stanowiące o uznaniu ukończenia programu przez uczestnika, w tym: zaprzestanie stosowania przemocy, rozumienie zjawiska i mechanizmów przemocy, zmiana postaw i utrwalenie pozytywnych standardów w relacjach rodzinnych, i inne
· Zleceniodawca zapewnia niezbędne materiały biurowe i sprzęt do prowadzenia programu (np. papier, pisaki, notesy, ekran, itp.);
· Wykonawca zapewnia materiały edukacyjne dla uczestników i przekazuje je w jednym egzemplarzy Zamawiającemu;
· Wykonawca przygotowuje konspekty (scenariusze) zajęć i realizuje je w trakcie realizacji Programu zgodnie z celami określonymi w Programie.
· Wykonawca sporządza sprawozdania merytoryczne bądź inne pisemne informacje na potrzeby Zleceniodawcy.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca skierował do realizacji usługi co najmniej 2 osoby (mężczyznę i kobietę), które:
-posiadają wykształcenie wyższe i kwalifikacje zgodne z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 lutego 2011r. w sprawie standardu podstawowych usług świadczonych przez specjalistyczne ośrodki wsparcia dla ofiar przemocy w rodzinie, kwalifikacji osób zatrudnionych w tych ośrodkach, szczegółowych kierunków prowadzenia oddziaływań korekcyjno–edukacyjnych wobec osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikacji osób prowadzących oddziaływania korekcyjno – edukacyjne;
-nie były skazane prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe lub przestępstwo popełnione z zastosowaniem przemocy lub groźby jej użycia;
-posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
-posiadają doświadczenie
w zakresie realizacji programu korekcyjno-edukacyjnego
ze sprawcami przemocy w rodzinie, minimum 3 przeprowadzone programy
korekcyjno-edukacyjne ze sprawcami przemocy w rodzinie w okresie styczeń
2012-grudzień 2016
-dysponują rzetelną wiedzą na temat przemocy, jej mechanizmów i uwarunkowań,
-dysponują umiejętnościami ważnymi w prowadzeniu Rozmowy/Wywiadu Motywującej/ ego, terapii BSFT oraz treningu umiejętności.
Część nr 5 Poradnictwo psychologiczne dla ofiar przemocy w rodzinie – 30 godzin
Czas realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 15 grudnia 2017r.
Miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego.
Obowiązki Wykonawcy:
- prowadzenie grupy wsparcia, grup terapeutycznych i psychoedukacyjnych dla ofiar przemocy w rodzinie,
- rozpoznanie sytuacji, diagnozowanie i udzielania pomocy psychologicznej ofiarom przemocy w rodzinie,
- opracowanie indywidualnych planów pomocy ofierze przemocy w rodzinie, udzielanie konsultacji i poradnictwa psychologicznego,
- monitorowanie sytuacji osób korzystających ze wsparcia,
- współpraca z instytucjami zajmującymi się przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie,
- ewaluacja efektów udzielanej pomocy,
- prowadzenie dokumentacji z zakresu prowadzonych spraw.
Wymagania wobec Wykonawców / osób realizujących bezpośrednio usługi poradnictwa specjalistycznego – odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia:
- ukończone studia II stopnia na kierunku psychologia,
- udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy w instytucjach lub placówkach realizujących zadania na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie lub posiadanie zaświadczenia o ukończeniu szkoleń w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie w wymiarze co najmniej 100 godzin.
Wymagane dokumenty i oświadczenia
1) CV osób realizujących bezpośrednio usługi poradnictwa specjalistycznego – odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia;
2) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;
4) formularz ofertowy, w tym: cenę brutto za jedną godzinę pracy, cenę ogółem brutto za realizację przedmiotu zamówienia w konkretnej części;
5) dokumenty potwierdzające doświadczenie Wykonawcy (kryterium oceny ofert);
6) oświadczenia - załącznik nr 2.
II. Kryteria oceny ofert
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Nr |
NAZWA KRYTERIUM |
WAGA |
1. |
Całkowita cena za zrealizowanie całości zamówienia |
80% |
2. |
Doświadczenie |
20% |
|
Suma |
100% |
KRYTERIUM I (cena całkowita za zrealizowanie danej części zamówienia)
Oferty oceniane będą na podstawie ceny, podanej przez Wykonawcę na formularzu ofertowym Punktacja zostanie obliczona według następującego wzoru:
Cn
P = ---------- x 100 pkt. x Wg (tj. 80%)
Cb
gdzie:
- P - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
- Cn - oznacza cenę całkowitą oferty najtańszej
- Cb - oznacza cenę całkowitą badanej oferty
- Wg - oznacza wagę kryterium (w %) = 80%
KRYTERIUM II (doświadczenie):
Oferty oceniane będą na podstawie oświadczenia
złożonego przez Wykonawców
w Formularzu w następujący sposób:
Lp |
Doświadczenie: |
Ilość punktów |
1 |
Wykonawca świadczył w przeszłości lub świadczy obecnie podobne rodzajowo usługi na rzecz dowolnych grup odbiorców |
50 |
2 |
Wykonawca świadczył w przeszłości lub świadczy obecnie podobne rodzajowo usługi na rzecz Klientów i zlecenie OPS i/lub PCPR. |
100 |
Ilość otrzymanych w kryterium II punktów zostanie pomnożona przez wagę – tj. 20%.
Otrzymane w poszczególnych kryteriach oceny ofert punkty, po zsumowaniu będą stanowiły ocenę oferty.
Zamawiający udzieli zamówienia na daną część temu Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów łącznie w oparciu o powyższe kryteria oceny ofert.
III. Termin realizacji zamówienia: w okresie od podpisania umowy do grudnia 2017r. (i lub wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
Zapłata na postawie rachunku /
faktury z odroczonym terminem płatności (14 dni)
po przedłożeniu wymaganych dokumentów i karty czasu pracy.
IV. Inne istotne warunki zamówienia.
Forma zatrudnienia - umowa cywilno-prawna.
Zgodnie z zasadą jawności i konkurencyjności postępowania informacja o wyborze oferty zostanie przekazana wszystkim Wykonawcom, którzy wezmą udział w postępowaniu oraz opublikowana na stronie BIP JST pod adresem: pcpr.sierpc.bip.org.pl w zakładce: Zamówienia publiczne bez stosowania Ustawy. Z Wykonawcą, którego oferta będzie najkorzystniejsza odpiszemy Umowę na świadczenie usług zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Przewidujemy możliwość udzielenia zamówienia w częściach TAK /NIE/ NIE DOTYCZY
(wskazane jeśli wymaga tego specyfika zamówienia).
W związku z obowiązywaniem od dnia 1 stycznia 2017 r. scentralizowanych zasad rozliczeń podatku VAT informujemy, że wszelkie umowy cywilnoprawne dotyczące spraw związanych z prowadzeniem bieżącej działalności (w tym umowy związane z realizacja niniejszego zamówienia) będą miały wskazany Powiat Sierpecki jako stronę umowy:
Wzór zapisu
Powiat Sierpecki – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc (adres jednostki), NIP 776 167-62-52 (NIP Powiatu Sierpeckiego).
Faktury/ rachunki muszą być wystawiane według wzoru:
Nabywca: Powiat
Sierpecki, NIP 776-167-62-52, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc
Odbiorca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska
2a, 09-200 Sierpc.
W przypadku, gdy Państwa program komputerowy do wystawiania faktur, nie daje możliwości wydruku faktury z osobnym zaznaczeniem nabywcy i odbiorcy, dopuszcza się adresowanie faktury, jak niżej:
Nabywca: Powiat Sierpecki, NIP 776-167-62-52, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.
Podpisując umowę na realizację niniejszego przedmiotu zamówienia będą Państwo zobowiązani do zastosowania się do powyższych zaleceń oraz przesyłania wszelkich dokumentów, dowodów płatności na adres korespondencyjny:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.
V. Sposób przygotowania oferty.
Ofertę sporządzić należy w języku
polskim, w formie pisemnej. Oferta winna być podpisana
przez osobę upoważnioną. Formularz oferty stanowi załącznik nr 1.
Wykonawca
ma prawo złożyć tylko jedną ofertę i ponosi wszelkie koszty związane
z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienie do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek itp.przed upływem terminu składania ofert. Nowa oferta musi być złożona z dopiskiem „ZAMIANA”.
Wykonawca ma prawo, przed upływem terminu składania ofert, wycofać ofertę poprzez złożenie powiadomienia.
Ofertę w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego” można:
1) przesłać pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy
Rodzinie 09-200 Sierpc,
ul. Świętokrzyska 2a.
2) doręczyć osobiście na adres wskazany w punkcie 1, w kancelarii PCPR, pok. 1.
3) przesłać podpisane skany na email: pcpr.sierp@wp.eu
Termin składania ofert: do 27.01.2017r. do godz. 10:00.
VI. Informacje dodatkowe:
1. Oferty, które wpłyną niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
2. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do unieważnienia rozpoznania ofertowego na każdym etapie postępowania, a szczególnie w wypadku gdy zaproponowane oferty przekroczą kwotę jaką Zleceniodawca może przeznaczyć na realizację zlecenia.
3. Zleceniodawca porozumiewa się z oferentami w formie telefonicznej lub e-mailowej.
4. Zleceniodawca nie przewiduje procedury odwoławczej.
5. Dodatkowych informacji udziela Dyrektor PCPR Agnieszka Gorczyca w godzinach urzędowania PCPR;
6. Wykonawcy, którzy złożyli oferty zostaną powiadomieni o wyborze oferty najkorzystniejszej. Informacja ta zostanie także zamieszczona na stronie internetowej PCPR.
VII Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń, informacji:
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, dokumenty oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują mailowo lub pisemnie.
2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, dokumenty oraz informacje mailowo lub pisemnie a każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. Domniemywa się, że pismo przesłane przez Zamawiającego na adres email / adres pocztowy podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma, chyba że Wykonawca wezwany przez Zamawiającego do potwierdzenia otrzymania pisma w sposób określony w ust. 2 oświadczy, iż ww. pisma nie otrzymał.
4. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować zgodnie z wyborem:
a) pisemnie na adres Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc,
b) mailowo na adres pcpr.sierpc@wp.eu.
Agnieszka Gorczyca
-/-
Dyrektor
Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTOWY
ZAMAWIAJĄCY: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, Powiat Sierpecki, województwo Mazowieckie
WYKONAWCA:
Nazwa Wykonawcy: __________________________________________________
NIP:___________________________ Tel. ________________________________
e-mail: ____________________________________________________________
Adres: _____________________________________________________________
W odpowiedzi na zaproszenie do złożenia oferty na świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego oferuję realizację przedmiotu zamówienia
(wypełnić oddzielnie dla każdej części przedmiotu zamówienia, na którą składana jest oferta)
W Części
nr …………………………………………………………………………………………………………………………….
za łączną cenę brutto ……………………………………zł
(słownie: ………………………………………………………………………………………………………………………………)
Cena jednostkowa brutto …………………………….zł / 1 h szkoleniową
Lp. |
Doświadczenie: |
Opis, uzasadnienie – wykaz zrealizowanych usług wraz z podaniem ich nazw, zleceniodawców, wymiaru godzinowego, okresu realizacji, wartości itp. |
1 |
Wykonawca świadczył w przeszłości lub świadczy obecnie podobne rodzajowo usługi na rzecz dowolnych grup odbiorców |
|
2 |
Wykonawca świadczył w przeszłości lub świadczy obecnie podobne rodzajowo usługi na rzecz Klientów i zlecenie OPS i/lub PCPR. |
|
Oświadczam, że:
1. Zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
2. Deklaruję wykonanie zamówienia zgodnie z opisem zamówienia zamieszczonym w zaproszeniu do złożenia oferty.
3. Zaproponowana cena będzie obowiązywała przez cały okres realizacji umowy, rozliczenie nastąpi na podstawie podanej kalkulacji szczegółowej (ceny jednostkowej) a wysokość wynagrodzenia ogółem będzie uzależniona od wypracowanej liczby godzin.
4. Dotrzymam terminu realizacji zamówienia.
5. Posiadam niezbędną wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje do wykonania zamówienia.
…………………………………………………………..………………………..
(data i podpis osoby uprawnionej/ Wykonawców)
Załącznik nr 2
OŚWIADCZENIA
Oświadczam co następuje:
1. posiadam uprawnienia określone przepisami prawa do wykonywania zawodu psychologa/prawnika/pedagoga;
2. posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych;
3.
pod rygorem
odpowiedzialności karnej z art. 233 § 1 k.k. za zeznanie nieprawdy
lub zatajenie prawdy oświadczam, że nie byłam/em karana/y prawomocnym wyrokiem
sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe;
4. posiadam nieposzlakowaną opinię;
5. nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia tj. moja sytuacja ekonomiczna pozwala na właściwe wykonanie zamówienia;
6. posiadam wiedzę i doświadczenie;
7. dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (usługę wykonam osobiście TAK / NIE );
8. wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb prowadzenia niniejszego postępowania.
……………………………………………..
(podpis)
Wymagane dokumenty i oświadczenia
1) CV osób realizujących bezpośrednio usługi poradnictwa
specjalistycznego – odpowiedzialnych
za wykonanie zamówienia;
2) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;
4) formularz ofertowy, w tym: cenę brutto za jedną godzinę
pracy, cenę ogółem brutto
za realizację przedmiotu zamówienia w konkretnej części;
5) dokumenty potwierdzające doświadczenie Wykonawcy (kryterium oceny ofert);
6) oświadczenia - załącznik nr 2.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
- Data udostępnienia w BIP: 2017-01-20 14:06:05
- Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-01-20 14:06:05
- Liczba odsłon: 2461
- Historia dokumentu: