Zobacz podgałęzie
arkusz_cenowy_do_obl_spoz_spss.xls
rozpoznanie_ofertowe_art_spoz-spss_2017.doc
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
09-200 Sierpc ul. Świętokrzyska 2a
tel. (024) 275 76 60
e-mail: pcpr.sierpc@wp.eu Sierpc, 16.01.2017r.
WYKONAWCY
ROZPOZNANIE OFERTOWE
DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA UCZESTNIKÓW ZAJĘĆ ŚWIETLICOWYCH W RAMACH PROJEKTU „SIERPECKA PONADGMINNA ŚWIETLICA ŚRODOWISKOWA SPŚŚ”
Działając zgodnie z wewnętrznym Regulaminem udzielania zamówień publicznych, w postępowaniu prowadzonym bez stosowania ustawy PZP – wyłączenie na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu zwraca się z rozpoznaniem ofertowym następującej treści:
- Przedmiot zamówienia
Dostawa artykułów spożywczych dla uczestników zajęć świetlicowych w ramach projektu pn. „Sierpecka Ponadgminna Świetlica Środowiskowa” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WM 2014-2020, Poddziałanie 9.2.1 Zwiększenie dostępności usług społecznych.
Artykuły spożywcze muszą być świeże,
posiadać aktualne terminy przydatności do spożycia. Dostawy odbywać się będą od
poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od dnia podpisania umowy
do 31.12.2017r.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne;
15300000-1 Owoce i warzywa i podobne produkty;
15800000-6 Różne produkty spożywcze;
15500000-3 Produkty mleczarskie;
15810000-9 Pieczywo i wyroby ciastkarskie.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
Część I dostawa artykułów spożywczych
do świetlicy w Gminnym Domu Kultury w Rościszewie,
ul. Wyszyńskiego 2, 09-204 Rościszewo,
Część II dostawa artykułów spożywczych do świetlicy w Szkole Podstawowej w Zawidzu, ul. Mazowiecka 47, 09-226 Zawidz Kościelny,
Część III dostawa artykułów spożywczych
do świetlicy w Szkole Podstawowej w Ligowie, Ligowo 35,
09-228 Ligowo,
Część IV dostawa artykułów spożywczych do świetlicy w Szkole Podstawowej w Mochowie, Mochowo Parcele 31, 09-214 Mochowo,
Część V dostawa artykułów spożywczych do świetlicy w Publicznym Gimnazjum im. Edwarda Żółtowskiego w Mochowie, Mochowo Parcele 31, 09-214 Mochowo,
Część VI dostawa artykułów spożywczych do świetlicy w Szkole Podstawowej w Gozdowie, ul. Krystyna Gozdawy 21, 09-213 Gozdowo.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres zamówienia jest zamieszczony w FORMULARZU OFERTOWYM - załączniku nr 1 do niniejszego rozpoznania ofertowego.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający
przewiduje możliwość zmian postanowień
umowy w zakresie: wielkości
zamówienia, wyłączenia z przedmiotu zamówienia i/lub włączenia do przedmiotu
zamówienia niektórych pozycji,
o ile w trakcie realizacji wystąpią uzasadnione okoliczności, nie znane w dniu zawarcia.
W związku
z powyższym nastąpi odpowiednia zmiana wartości całego zamówienia.
2. Termin realizacji zamówienia:
Dostawy od dnia podpisania umowy do 31.12.2017r. Przewiduje się dostawy średnio dla grupy ok. 15-20 osób jeden raz w tygodniu do poszczególnych punktów (20 osób x 6 punktów = 120 osób= średnio 120 porcji tygodniowo). Każdorazowo dostawa obejmować będzie artykuły spożywcze do samodzielnego przygotowania kanapek. Dostawa pozostałego asortymentu następować będzie w cyklach miesięcznych bądź z zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem.
Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi przez Zamawiającego. Płatność na podstawie rachunków/faktur z odroczonym terminem (przelew odroczony minimum 14 dni).
3. Inne istotne warunki zamówienia:
Zgodnie
z zasadą jawności i konkurencyjności postępowania informacja o wyborze oferty
zostanie przekazana pisemnie wszystkim Wykonawcom, którzy wezmą udział w
postępowaniu oraz opublikowana
na stronie BIP JST pod adresem: pcpr.sierpc.bip.org.pl w
zakładce: Zamówienia publiczne bez stosowania Ustawy. Z Wykonawcą, którego
oferta będzie najkorzystniejsza (w danej części przedmiotu zamówienia) podpiszemy
Umowę na dostawy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
4. Kryteria oceny ofert
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie kompletna, zgodna z opisem przedmiotu zamówienia oraz który zaoferuje najbardziej korzystne ceny jednostkowe i zarazem otrzyma największą ilość punktów wyliczoną zgodnie z przyjętymi kryteriami oceny w odniesieniu do danej części.
Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. Cena powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (w tym koszt transportu, wszelkie narzuty oraz przewidywalny rynkowy wzrost cen). Zaproponowana cena będzie obowiązywała przez cały okres realizacji umowy tj. do dnia 31.12.2017r.
- Opis sposobu obliczenia ceny
Należy
określić cenę jednostkową brutto. Sumę wartości brutto pozycji asortymentowych
stanowiącą cenę oferty należy wpisać w formularzu ofertowym, nie rozbijając jej
na poszczególne pozycje kosztorysowe,
z zastrzeżeniem, iż przy kalkulacji ceny uwzględniono wszystkie czynniki
cenotwórcze. Cena oferty powinna uwzględniać podatek VAT, inne narzuty oraz
koszt systematycznych dostaw do poszczególnych punktów:
- Gminny Dom Kultury w Rościszewie, ul. Wyszyńskiego 2, 09-204 Rościszewo,
- Szkoła Podstawowa w Zawidzu, ul. Mazowiecka 47, 09-226 Zawidz Kościelny,
- Szkoła Podstawowa w Ligowie, Ligowi 35, 09-228 Ligowo,
- Szkoła Podstawowa w Mochowie, Mochowo Parcele 31, 09-214 Mochowo,
- Publiczne Gimnazjum
im. Edwarda Żółtowskiego w Mochowie, Mochowo Parcele 31,
09-214 Mochowo, - Szkoła Podstawowa w Gozdowie, ul. Krystyna Gozdawy 21, 09-213 Gozdowo.
Na wynik oceny ofert będą miały wpływ następujące elementy:
Cena |
100% |
Sposób obliczenia punktacji:
cena najniższa spośród złożonych ofert/cena oferty badanej * 100%
Zamawiający udzieli zamówienia na daną część temu Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów łącznie w oparciu o powyższe kryterium oceny ofert.
W związku z obowiązywaniem od dnia 1 stycznia 2017 r. scentralizowanych zasad rozliczeń podatku VAT informujemy, że wszelkie umowy cywilnoprawne dotyczące spraw związanych z prowadzeniem bieżącej działalności (w tym umowy związane z realizacja niniejszego zamówienia) będą miały wskazany Powiat Sierpecki jako stronę umowy:
Wzór zapisu
Powiat Sierpecki – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc (adres jednostki), NIP 776 167-62-52 (NIP Powiatu Sierpeckiego).
Faktury/ rachunki muszą być wystawiane według wzoru:
Nabywca: Powiat Sierpecki, NIP 776-167-62-52,
ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc
Odbiorca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska
2a, 09-200 Sierpc.
W przypadku, gdy Państwa program komputerowy do wystawiania faktur, nie daje
możliwości wydruku faktury z osobnym
zaznaczeniem nabywcy i odbiorcy,
dopuszcza się adresowanie faktury,
jak niżej:
Nabywca: Powiat Sierpecki, NIP 776-167-62-52, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.
Podpisując umowę na realizację niniejszego przedmiotu zamówienia będą Państwo zobowiązani do zastosowania się do powyższych zaleceń oraz przesyłania wszelkich dokumentów, dowodów płatności na adres korespondencyjny:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc.
- Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń, informacji:
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, dokumenty oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują mailowo lub pisemnie.
2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, dokumenty oraz informacje mailowo lub pisemnie a każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. Domniemywa się, że pismo przesłane przez Zamawiającego na adres email / adres pocztowy podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma, chyba że Wykonawca wezwany przez Zamawiającego do potwierdzenia otrzymania pisma w sposób określony w ust. 2 oświadczy, iż ww. pisma nie otrzymał.
4. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować zgodnie z wyborem:
a) pisemnie na adres Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc,
b) mailowo na adres pcpr.sierpc@wp.eu.
7. Sposób przygotowania oferty
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. Formularz ofertowy stanowi załącznik nr 1.
Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom rozpoznania .
Wykonawca
ma prawo złożyć tylko jedną ofertę na daną część i ponosi wszelkie koszty
związane
z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonych ofert pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek itp. Przed terminem składania ofert. Nowa oferta musi być złożona z dopiskiem „ZAMIANA”.
Wykonawca ma prawo, przed upływem terminu składania ofert, wycofać ofertę poprzez złożenie powiadomienia.
Ofertę można złożyć osobiście w siedzibie zamawiającego, PCPR Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a pok. Nr 1 pocztą elektroniczną na adres: pcpr.sierpc@wp.eu (dokumenty podpisane bezpiecznym podpisem kwalifikowanym lub podpisane skany) lub faksem pod nr 24-275-76-60, wew. 31.
Ofertę należy złożyć do dnia 25.01.2017r. do godziny 10.00.
16.01.2017r. AGNIESZKA GORCZYCA
-/-
DYREKTOR PCPR
(data, podpis osoby upoważnionej)
Załącznik nr 1
/miejscowość, data/
……………..………………………………..
Pieczęć Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
ZAMAWIAJĄCY: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, Powiat Sierpecki, województwo Mazowieckie
WYKONAWCA:
Nazwa Wykonawcy: …………………………………………………………………………………………………………………………………….
NIP: ………………………………………………REGON:……………………………………… Tel. …………………….……………………………
e-mail: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Adres siedziby: …………………………………………………………………………………………………………….………………………………
Adres Wykonawcy: ……………………………………………………………………….……………………………….……………………………
Powiat ………………………………………………………………………….., województwo …………………….……………………………..
W odpowiedzi na rozpoznanie ofertowe z dnia 16.01.2017 r. oferuję realizację przedmiotu zamówienia (zaznaczyć wybrane):
Część I dostawa artykułów spożywczych
do świetlicy w Gminnym Domu Kultury w Rościszewie,
ul. Wyszyńskiego 2, 09-204 Rościszewo, za cenę brutto:
………………………………………………………….zł (słownie:…………………………………………………………………………………………………………………………………………)
Część II dostawa artykułów spożywczych do świetlicy w Szkole Podstawowej w Zawidzu, ul. Mazowiecka 47, 09-226 Zawidz Kościelny, za cenę brutto: ………………………………………………………….zł (słownie:…………………………………………………………………………………………………………………………………………)
Część III dostawa artykułów spożywczych
do świetlicy w Szkole Podstawowej w Ligowie, Ligowo 35,
09-228 Ligowo, za cenę brutto: ………………………………………………………….zł (słownie:…………………………………………………………………………………………………………………………………………)
Część IV dostawa artykułów spożywczych do świetlicy w Szkole Podstawowej w Mochowie, Mochowo Parcele 31, 09-214 Mochowo, za cenę brutto: ………………………………………………………….zł (słownie:…………………………………………………………………………………………………………………………………………)
Część V dostawa artykułów spożywczych do świetlicy w Publicznym Gimnazjum im. Edwarda Żółtowskiego w Mochowie, Mochowo Parcele 31, 09-214 Mochowo, za cenę brutto: …………………………………….zł (słownie:…………………………………………………………………………………………………………………………………………)
Część VI dostawa artykułów spożywczych do świetlicy w Szkole Podstawowej w Gozdowie, ul. Krystyna Gozdawy 21, 09-213 Gozdowo za cenę brutto: ………………………………………………………….zł (słownie:…………………………………………………………………………………………………………………………………………)
Dostawy będą odbywały się sukcesywnie do dnia 31.12.2017 r.
Zamawiający
przewiduje możliwość zmian postanowień
umowy w zakresie: wielkości
zamówienia, wyłączenia z przedmiotu zamówienia i/lub włączenia do przedmiotu
zamówienia niektórych pozycji,
o ile w trakcie realizacji wystąpią uzasadnione okoliczności, nie znane w dniu zawarcia.
W związku
z powyższym nastąpi odpowiednia zmiana wartości całego zamówienia.
Oferuję/-my wykonanie zamówienia wg poniższej kalkulacji:
Asortyment/Opis |
j.m. |
Cena jednostkowa brutto |
Szacunkowe uśrednione zapotrzebowanie – ilość porcji w pojedynczym punkcie (JEDNA Z SZEŚCIU CZĘŚCI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA) do końca 2017r. 48 tygodni x średnio 20 osób |
WARTOŚĆ |
Bułka pszenna duża |
Szt. |
|
200 |
|
Bułka pszenna mała |
Szt. |
|
200 |
|
Bułka graham |
Szt. |
|
200 |
|
Bułka wieloziarnista |
Szt. |
|
200 |
|
Chleb pszenny krojony 0,5 kg |
Szt. |
|
100 |
|
Chleb wieloziarnisty krojony 0,5 kg |
Szt. |
|
100 |
|
Drożdżówka (z serem, budyniem, z marmoladą) |
Szt. |
|
200 |
|
Jogurt owocowy 150g |
Szt. |
|
500 |
|
Dżem truskawkowy 330g |
Szt. |
|
50 |
|
Masło (zwierzęce) 200 g |
Szt. |
|
100 |
|
Masło roślinne 200 g |
Szt. |
|
100 |
|
Żółty ser |
Kg. |
|
30 |
|
Wędlina (drobiowa, wieprzowa) |
Kg. |
|
30 |
|
Sałata |
Szt. |
|
30 |
|
Pomidor |
Kg. |
|
50 |
|
Ogórek |
Kg. |
|
50 |
|
Pasztet 100 g (drobiowy bez dodatków) |
Szt. |
|
50 |
|
Cukier |
Kg. |
|
25 |
|
Herbata ekspresowa 100 szt. czarna |
Op. |
|
10 |
|
Herbata ekspresowa 20-25 szt. |
Op. |
|
4 |
|
Woda mineralna niegazowana 0,3 l |
Szt. |
|
500 |
|
Sok 100% różne smaki 1 l. |
Szt. |
|
50 |
|
Sok 100% różne smaki 2 l. |
Szt. |
|
50 |
|
Ciastka suche |
Kg. |
|
20 |
|
Ciastka biszkopt w czekoladzie z galaretką |
Kg. |
|
20 |
|
Wafelki bez czekolady różne smaki |
Kg. |
|
20 |
|
SUMA cen jednostkowych i wartości |
|
|
|
|
Oświadczam, że:
1. Zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń. Deklaruję wykonanie zamówienia zgodnie z opisem zamówienia zamieszczonym w rozpoznaniu ofertowym.
2. Dotrzymam terminu realizacji zamówienia.
3. Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w rozpoznaniu ofertowym.
4. Posiadam uprawnienie do wykonywania określonej działalności.
5. Posiadam niezbędną wiedzę, doświadczenie, a także potencjał ekonomiczny, sprzętowy i techniczny.
6. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
……………………,
dn. ……………………………
................................................................
(miejscowość) (pieczęć i podpis osoby uprawnionej)
Załączyć CEiDG
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamińska Ewelina
- Data udostępnienia w BIP: 2017-01-16 14:22:46
- Informacja zaktualizowana przez: Kamińska Ewelina
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-01-16 14:22:46
- Liczba odsłon: 1598
- Historia dokumentu: